2011. augusztus 17., szerda

Ricinus olaj tárolás

Nem találjátok ki mi van benne-kérdezném, és várnám a válaszokat, ha több ezres látogatottságú lenne a blogom, de mivel (egyelőre) nem az, ezért nem teszem, hanem elárulom, hogy mekkora  istenkirály ötletem támadt, Ricinus olajat tárolok benne!

A fent belinkelt bejegyzésben kirészleteztem a  tárolását is, mely némi körültekintést igényel, hisz egy nagyon sűrű olajról beszélünk, melytől éppenséggel nem árt óvni a környezetünket. Arról is említést tettem, hogy én szempillarendező kefével viszem fel az olajat, de nem könnyű eltalálni a megfelelő mennyiséget, és bizony nagyon szar kellemetlen amikor belemegy a szemedbe, nem fájdalmas, de nah...
Szóval bemutatnám mire jutottam...
  • Régi tárolás
Kis műanyag tartóban, elszigetelve a külvilágtól, külön külön zsebkendőbe és folpack-ba csomagolva.:) Nem kell magyaráznom miért is nem volt kedvem néha este "előkapni".


Őket rejti a csomagocska:

Látni, hogy a ricinus olaj üvegén a papír totál átázott az olajtól (najó, ezt nem tudom, hogy csináltam:D), és a szempillarendező kefét is folyamatosan törölgetni kellett, mert ha kicsit több olaj került rá a kelleténél végigfolyt az egész szárán....

  • És a jelenlegi helyzet :))

Könnyen adagolhatjuk a ricinus olaj mennyiségét, és egy spirál könnyedségével vihetjük fel...yess

Elkészítése:
Az üvegcse eredetileg egy Avon-os szempilla és szemöldökápoló gélt tartalmazott, amellyel én a smink végén a felesleges szempilláimra került szemhéjpúdert, illetve tust távolítottam el, ennek következtében az átlátszó gél fekete lett.
Először is ezt kellett eltávolítanom. Vizet pumpáltam a tubusba, úgy hogy csapból kiáramló víz alá tartottam a tubust, miközben a kefével pumpáló mozdulatokkal az üvegbe áramoltattam a vizet. Cseppenként megy a dolog, türelem. Utána pumpáltam még bele egy kis cif zsíroldót, hogy feloldja az aljára száradt feketeséget, majd keményen összeráztam, és 1 napig ázni hagytam.Azért ilyen sokáig, mert lemondtam az ötletről a kivitelezés nehézsége miatt. Másnap a a vizet cseppenként kiráztam belőle, és újra meg újra átöblögettem. Majd jött a  rinicus olaj, melyből pár apró cseppet a tubus nyilására öntöttem, addig míg púpos nem lett majd a kefével belepumpáltam.Körülbelül egy-egy csepp kerül így bele körönként. Sok kárba megy, de mivel nem nagy összes az olaj, én a kényelem kedvéért egyáltalán nem sajnáltam.:)

2 megjegyzés:

  1. jó ötlet, bár én biztos nem szenvednék vele ennyit :D nem sokára beszerzek már tényleg ricinus olajat én is :d

    VálaszTörlés
  2. Én mindig úsztam az olajban muszáj volt:D

    VálaszTörlés