2011. június 17., péntek

A Ricinusolaj

Mielőtt kipróbáltam volna  a riciniusolajat, rengeteg fórumon hallottam róla  az interneten, de mégsem hittem benne.Csoda növesztő és dúsító hatásáról írtak, egyaránt hajra, szempillára, illetve szemöldökre használva.Én most a szempillára gyakorolt hatásáról fogok írni.
Amikor tincses műszempillám volt, aggódtam, hogy megritkul miatta az eredeti (így is lett) de a kozmetikus azt mondta, a ricinus olajtól gyönyörűen visszanő...:) 


Amit a ricinus olaj nyújt :


  • hosszú szempillák
  • új szálak növesztése > dúsulás
  • gyors növekedés




Gondoltam ha egy szakmabeli ajánlja, akkor már tényleg ki kell próbálnom. 250Ft-ért vettem a gyógyszertárban. ( ( Ha kérdezik, hogy mire veszed nyugodtan mond, hogy szépségápolási célra, mert egyébként hashajtó hatása van;D).
  • Felvitele:
 Szükséged lesz egy szempillarendező kefére, amit csak erre a célra használsz, mert egy nagyon sűrű olajról van szó, amit nagyon komplikált lenne minden használat után eltávolítani róla.Egy régi, kifogyott szempillaspirál keféje is tökéletes, csak előtte el kell távolítanod róla a festéket.
  • Használata:
Esténként, lefekvés előtt, vékony rétegben felvinni a szempillákra, valamint igény szerint a szemöldökre.  Reggel smink előtt pedig mindenképp töröld át sminklemosóval a szemedet, mert olajos marad utána a bőr, amelyet a víz nem old, és a sminked így nem lesz tartós!


  • Tárolása:
Mindenképp csomagold az olajat és a szempillarendező kefét is zsebkendőbe, utána esetleg még folpackba is, vagy nejlonzacskóba, és ne tartsd olyan dolgok között melyek beszívhatják az olajat, vagy kárt tehet bennük.
Tárolási alternatíva itt


  • Eredmény:
 Hatása körülbelül 2 héten belül látható.Én lassan egy éve használom, a szempilláim soha nem voltak még ilyen hosszúak, és dúsak! Korábban a minden napos spirálhasználat mellett elkoptak a pilláim,néha muszáj volt szünetet tartanom, hogy regenerálódjanak , a tincses műszempilla miatt pedig még meg is ritkultak! Azóta már nincs rá szükségem.:)Szemöldökre kenve pedig én még gyorsabb növekedést tapasztaltam!

3 megjegyzés:

  1. Igen!A saját tapasztalataimat írtam le az: "Amit a ricinus olaj nyújt" pontban.Én azóta is használom lassan egy éve.:) 250Ft-ért megéri kipróbálni!

    VálaszTörlés
  2. Kiegészítettem egy kicsit a bejegyzést az utolsó, "Eredmény" ponttal!

    VálaszTörlés