2011. június 17., péntek

Shopping

Ma 3000 Ft-ért vásároltam ezt a 6 terméket. Az árlistát, a termékek nevét és lelőhelyét megtaláljátok a bejegyzés további részében! :)







100 Ft-os bolt :) :
  • Kallos fekete hajfesték  - 435Ft
Szemöldökfestésre vettem, egy kozmetikus tanácsára, mert az én sötétbarna szemöldökömet nehezen fogja be a szemöldökfesték és hamar le is dobja.A hidrogénperoxid hozzá 100Ft-ba kerül, szóval olcsóbb is, és sokkal tovább elég is.
  • Lora arcpirosító - 195 Ft
Nagyon szép rózsás színe van, muszáj volt elhoznom.:)


    Rossmann:
    • NYC ceruzahegyező - 379Ft
    Essence-t akartam venni, mert anno nézegettem a hegyezőket, és az bizonyult a legkönnyebben tisztíthatónak, de az most elfogyott.
    • NYC Szemceruza (fehér) -399Ft
    Sajnos ő nem váltotta be annyira a reményeimet, kicsit mállik a ceruza hegye, néha darabos, nem oda fog ahova kéne...


      Dm:
      • Balea szemfestéklemosó (kétbázisú, vízálló szemfestékre) - 599Ft
      • Dove testápoló - 1000Ft
       Imádom ezt a testápolót már 12éves korom óta! Gyönyörűen csilllog tőle a bőr a napon:))

        Nincsenek megjegyzések:

        Megjegyzés küldése