2011. szeptember 24., szombat

BB krém? A-A

Te is BB krémet használsz? Nem én AA-t:D Ezért adtam ezt a vicces címet a bejegyzésnek.Aki olvas magyar sminkblogokat, észrevehette, hogy mindenütt a BB krém mánia megy. Nos én soha nem szerettem ha valami az arcomba tolnak, mert szeretek sodródni az árral, és a jó dolgok úgyis rám találnak. Sajnos mióta bloggerinyáskodom, én is beleestem párszor a csapdába, bár lehet, hogy csak 1szer?:D Lényegtelen. Más pozitív ajánlása alapján vettem meg valamit, ami egy fos. -Nak tűnt akkor, mert túl nagyok voltak vele szemben az elvárásaim az olvasottak alapján. De már tudatosítottam, hogy mindenkinek más a jó, és bár én is azt csinálom, hogy ha valami nagyon bejön ajánlom ezerrel, de mellé tartalmasan le kell írni mégis miért, mert nem mindenki ugyanazt keresi,például egy krémben.







Emlékszem amikor egy bloggerina a mattító krémekről kérdezte az olvasóit, az általam legaljának megítélt drogériás krémeket istenítették, és persze mindenki "bólogatott", hisz olyan márkanevekről volt szó, melyek állványai mellett napról-napra, hétről-hétről elsétálunk, tehát közismert. Én akkor leírtam mit használok, és webshopos linket is tettem mellé, ahol bővebb leírást is olvashattak (volna) róla. Szerintetek reagált bárki is?:) Furcsa, mert nem először fordul velem elő ilyen, hogy figyelmen kívül hagytak.Többek között ezért is van itt ez a blog:D


Nos, nekem nagyon bejön ez a krém. Zsírosodásra igencsak hajlamos a bőröm, de a használatával nincs ilyen problémám. Viszont, ami az előnye az a hátránya is egyben. Nagyon keveset kell belőle használni, mert akkor érvényesül ez a hatás, ha kicsit több mennyiséget viszek fel, tehát esetemben annyit, amennyit más régebbi arckrémjeimnél használtam, akkor olajos érzetet kelt. Ez azért hátrány mert a kis mennyiség miatt nem érzem, hogy mindenhova megfelelő mennyiség jutna belőle, illetve, hogy sikerült-e egyenletesen eloszlatni. Épp annyit kell felkenni, amennyit pillanatok alatt beszippant a bőrünk.Viszont ennek következménye, hogy fél éve vásároltam, és az esetek 20%-ában a barátomon is használtam, mégis még elég sok van benne, tehát sokáig kitart.Ugyhogy nem kell megijedni a mini tégelyen. Merem ajánlani:) 



5 megjegyzés:

  1. nagyon tetszett ez a cím :D és én max a T-vonalban tudnám hasznosítani,fog sincs mikor fogyna el akkor ez a kis tégely :) úgy néz ki tényleg sokáig elég :O

    VálaszTörlés
  2. :D Pedig már szívesen kipróbálnék mást, de megvárom még elfogy.:)

    VálaszTörlés
  3. Majd ha elmultál 30, akkor te is kapva kapsz egy Bb krèmen. 5 ève használom,még Koreàban kezdtem, elmúlt az összes börproblémam és nagyon szèp az arcom töle.

    VálaszTörlés
  4. én a Garnier olajmentes BB krémét vettem meg, mert zsíros a bőröm, és nagyon ajánlották. nekem hatalmas bukta volt, nem vált be, kipirosodott tőle a bőröm, és nagyon hámlott. emiatt kissé bizalmatlan vagyok a BB krémeket illetően :/ http://weheartfashion.fanzoom.net/

    VálaszTörlés
  5. Unknown: BB-ből van ami nem színezett?

    CiccMicc: :| Énis jártam már csúnyán arckrémmel :S

    VálaszTörlés