2011. szeptember 25., vasárnap

Arctisztítók teszt

Ebben a bejegyzésben a jelenleg birtokomban lévő 3 arctisztítót fogom bemutatni.
Egy AA tej,tonik és szemfestéklemosó 3in1-et, egy Garnier tonikot, és egy Neutrogena krémes arclemosót.


AA tej, tonik, szefestékleosó 3in1 - 1990 Ft
A 3 közül őt vásároltam meg először, amikor is olyan webshopot kerestem, ahonnan lehet Artdeco szemhéjpúder alapozót rendelni.Ez sikerült is, de a kínálat mindenféle kozmetikumból hatalmas volt, és mivel nekem még pont szükségem volt pár dologra, körbenéztem.Így találtam rá az AA krémemre
, így az arctejet is ebből a márkából választottam.(Valami ilyesmire értettem, hogy szeretek sodródni az árral) Azért mondtam arctejnek, mert a felsorolt 3 funkciója közül leginkább ennek felel meg. Sminklemosóként is használható, bár én arra már nem szoktam, mert ha a szemembe megy akkor kellemetlen.Ugyanis krémes, viszonylag sűrűbb állaga van, furcsa, de olyan mint egy arckrém.Az arc áttörlése után olajos érzetet hagy, a bőr csillogós, de hamarosan eltűnik.Mindig is ügyeltem az arctisztításra, már jó pár terméket kipróbáltam, de ő volt a legjobb. A pattanásaim megszűntek, pedig azt hittem ellenük csak valami igen erős már már maró hatású tonik veheti fel a harcot.Nagyon kíméletes, és ápoló. Már sajnálom, hogy nem őt vásároltam meg újra, mert a 2 új termék árából kitelt volna, csak ennél még rájön a postaköltség is... plusz akkor ez a bejegyzés csak ideáig tartana.:)
Leírás a dobozáról: (csak részletek)
A törékeny kapillárisok problémájára. - Jelentsen a szó bármit is -gondoltam amikor megvettem:D De egyébként hajszálér?)
Illat-színezék-és parabén mentes, hypoallergén - Hatalmas pozitívum
Bőrgyógyászatilag tesztelt bőrallergiában szenvedő egyéneken-nem tartalmaz színezéket-nem irritálja a szem nyálkahártyáját.Bőr számára semleges ph.


Garnier pattanás-csökkentő tonik - 900Ft körül
Khm hát kezdett elfogyni az AA arctej és gyorsan be akartam szerezni valami arctisztítót, lehetőleg olcsón.Régen mindig tonikot használtam, és emlékeztem a jótékony hatásaira, mint például nagyon jól eltávolítja a szennyeződést és összehúzza a pórusokat.Plusz régen a Garnier 3 lépéses arctisztító családját használtam, ami jó volt.De ezután az arctej után  ez annyira agresszív:D Csíp, mar áhh.Keveset kell a vattakorongra önteni, bár nekem ez ritkán sikerül:D, de így nem marad felesleges tonik a bőrünkön, ami olajos érzetet kelt.
Sajnos azt vettem észre, hogy több a pattanásunk mióta használjuk.(Nem lepődnék meg hasonló trükkökön) Ezért vásároltam meg a Neutrogena arclemosóját, hogy megbizonyosodjak róla, valóban így van e.
Leírás: (részletek)
2%os koncentrációjú, antibakteriális hatású szalicilsav** tartalmának köszönhetően segít megelőzni a pattanások kialakulását.
**: In vitro tesztek -Olyan vizsgálat, amelyet nem élő szervezetben, hanem sejt- vagy szövettenyészetben ("in vitro"= üvegben) végeznek el.
Egyébként el van a baszva a csillagozás a szövegben, kétszer található meg 2db *, a magyarázatnál pedig az első két **, az alatta lévő pedig 1 *. Így aztán teljesen "érthető" minden.




Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit krémes arclemosó - 1500Ft
Igazából az AA-hoz hasonló arctejet kerestem volna, és a nagy sietségben nem voltam elég figyelmes.Most, a bejegyzés írása közben ugrott be, hogy már a tubusa alakjából is rájöhettem volna, hogy ez egy arclemosó, amelyet nedves bőrön kell alkalmazni, mert Garnierbe ilyenem volt annó. Nah hát lényegtelen, kicsivel több vele a macera, de kevesebb vattakorong fogy:D
Nagyon tetszik az illata, nagyon krémes selymes mikor felviszem, és beleaszírozom a bőrömbe, de miután lemosom hát áhh... ez is szétmarja az arcom és olyan mintha mentolosan hűsítene. Teljesen elsápad az arcbőr:D Hihetetlen...
Leírás:(részletek)
Krémes állagának köszönhetően lágyan tisztítja a bőrt, anélkül, hogy kiszárítaná, kellemes grapefruit illata pedig élénkítően hat érzékszerveire.Annyira gyengéd, hogy érzékeny bőrre is alkalmas - annyira szerintem nem gyengéd, pedig nem érzékeny a bőröm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése