2011. szeptember 27., kedd

Betegség

A minap olvastam egy cikket  ami rádöbbentett pár dologra. Például, hogy nálunk is halom hegyre állnak a gyógyszerek, az antibiotikumoktól kezdve, és nem is tudom hol folytassam a felsorolást. Régen a családoknál volt egy láz meg egy fájdalomcsillapító és annyi.Jó, néha muszáj a  gyógyszer, például menstruációnál eszeveszett amit én átélek és 1-2-3 szem apranaxot bizony elfogyasztok. Próbálom gyógynövényekkel mellőzni, de eddig nem sikerült a gyógyszer teljes elhagyása:S
Anyukám gyógyszertári asszisztensnek tanult, dolgozott is a szakmában, sőt jelenleg is gyógyszerekkel van körülvéve. Ennek köszönhetően is gondolom, nekünk mindig is televolt a ház velük, és mindenre csak a gyógyszer meg a gyógyszer.







A legutolsó mandulagyulladásomkor 18napig szedtem 1000mg-os antibiotikumot.(uhh halál) Bár az egész  annak volt köszönhető, hogy a torokgyulladásomra nem szedtem be az antibiotikumot (mert én kemény vagyok majd meggyógyulok) hisz tisztában vagyok vele, hogy mekkora egy fos, és kicsinálja a belem, meg egyebeket.Így terjedt át a manduláimra, amelyekbe majdnem belefulltam,úgy, hogy 4orvos látott 4nap alatt.És végül 5nap helyett, több mint 3x annyi ideig szedhettem a gyógyszert. Egy srác ebbe bele is halt, pont ekkortájt volt is a híradóban.Ő is ugyanazokat a köröket rótta mint én, de hozzá nem jutott el az az antibiotikum, ami meg is gyógyítja a manduláit.Ugyhogy rá vagyunk utalva ezekre a szar gyógyszerekre:S
A már nyugdíjas gyerekorvosomat ha beteg vagyok, sajnos rendszeresen fel kell hívjuk, mert ő egy kurvajó orvos. Emlékszem, mikor anyám megkérdezte, hogy tantum verdével meddig fertőtlenítsek(megyei kórházban írták fel) ő azt sem tudta miaz...:) Mégis lehúzott egy életet orvosként.Változnak az idők.
Ma hazajöttem iskolából, mert rosszul éreztem magam, ezt az is mutatja,hogy fél 11re általában már túl vagyok 3 szendvicsen de így is majd ki lyukad a gyomrom, ma addigra egy mini szendvics fért belém.Aki látott az közölte, hogy sápadt vagyok.Hányós-hasmenős vírus terjed errefelé, ezért úgy gondoltam, jobb ha itthon kap el. Szóval hazajöttem annyi tünettel, hogy furcsán érzem magam, erre anyám eddig már széntablettát és dipankrint is adott volna...:) 
Az emberek már állapotmegtartásra is gyógyszert szednek, nem még a betegségre...Az említett cikkben döbbentem rá, hogy valóban mennyire szörnyű dolog is az, hogy még a gyorsabb hajnövekedésre is gyógyszert "szedünk"...Tudni kell hol a határ!

2 megjegyzés:

  1. Hát igen , mindenre gyógyszert szedünk , pedig egy kis utánnajárással mindent lehet helyettesíteni gyógynövényekkel .http://sysy-aranylsz.blogspot.com/

    VálaszTörlés