2011. szeptember 22., csütörtök

A szemöldök fontossága

Bár én imádom (vagy inkább imádtam) a csíkszemöldököt, be kellett, hogy lássam, minden igazán általam gyönyörűnek ítélt nőnek vastag, kifogástalan formájú, szépen ívelt szemöldöke van. Én azt gondoltam a vékony szemöldök nagyítja a szemem, de ez faszság, az összhatás számít. Nagyon durva karaktert ad az arcnak,hidjétek el a szemöldöke nélkül Megan Fox sem tartana ott, ahol most!:D A jó szemöldök öltöztet, így smink nélkül is ki lehet nézni valahogy. Én 3 hónap alatt növesztettem ilyenre. Ennyi év nyírás után örülök, hogy így visszanőtt:) Ugyhogy lányok időben álljatok le a szemöldökötök 1szálvastagúra történő nyírásával.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a szemöldököd. Régen én is azt hittem hogy a minél vékonyabb szemöldök a szép. :D De végre megjött az eszem, és örülök hogy végre visszanőtt. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi:P Sajnos sokan vannak még csapdában:D

    VálaszTörlés