2011. június 24., péntek

Shopping

Ma ezt a 4 dolgot vásároltam a 100Ft-os boltban 970Ft-ért.:)




  • Joanna hajfesték-galambszürke : 499Ft
A fekete hajamban vannak fehér tincsek. Ez a hajfesték az én sötétbarnáből szőkített, sárga tincseimből nagyon szép hamvasat varázsol, imádom.:)


  • Noname arclemosó kendő : 69Ft
Őt rögtön ki is próbáltam. A csomagocskába beleszagolva, még tetszett az illata, de amint kivettem túlságosan erős volt és kellemetlen is.Elég nehezen indult meg a smink leszedése, pedig csak szemhéjpúder volt rajtam. Végülis maradéktalanul eltávolította, bár az egyik szemem kicsit kidörzsölődött a végére. Nemtudom, hogyan bírkózott volna meg vele ha szempillaspirált és tust is használtam volna. Utána, hiába nem használtam se alapozót, se púdert, áttörölgettem vele az egész arcom, mert nagyon kellemes frissítő hatása volt.:)  Az anyaga viszont elég vastag volt ahhoz, hogy azt gondoljam kimosom és jó lesz még valamire. (Azóta epilátor tisztító rongy lett belőle)


  • 2db Noname vattakorong : Egyenként 80db-os : összesen 400Ft
Korábban is használtam már ilyet, teljesen meg vagyok vele elégedve, régebben sokkal drágábban vettem és semmivel nem volt jobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése