2011. július 9., szombat

Shopping

Tegnap ezeket a dolgokat választottam,  kivételesen őket kaptam :) 948Ft-ba kerültek összesen.


Dm:


  • Balea Young tusfürdő "vadmacska" : 299Ft
A külseje tökéletes, imádom ezeket a színeket, és a leopárdmintát! Már régebbóta kinéztem magamnak, és most meg is szereztem!:) Imádom az illatát cukorkás rágós gyümis-valamire emlékeztet csak nem ugrik be, a leírás szerint egzotikus gyümölcs
  • Rexona Chrystal clear pure : 649 Ft
Körülbelül 3 éve használom. Akkormég nem ez volt a neve, a dobozán csak az aprócska fekete póló jelezte, hogy nem hagy nyomot a fekete ruhán!:) Azóta lett a neve Chrystal,kicsit promótálták, teljesen joggal, hisz szerintem szuper! Most újra változott egy picit a 150ml-es kiszerelésű flakon alakja, de nem bánom, az illata még mindig ugyanolyan imádnivaló, és a hatákonysága sem változott.De bejön ez a csipkés design.:)( egyébként 2 féle illatban kapható, néha jó cserélgetni, de nekem ez a favorit)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése