2011. július 8., péntek

Epilálás utáni ápolás

A Gabi lanolinos krémjét szeretném bemutatni nektek, amelyet epilálás után használok, hisz egy ilyen bőrt-(és embert)próbáló művelet után szüksége van bőrünknek az extra ápolásra!

A kozmetikusom használta ezt a krémet szemöldökgyanta után, és én már akkor beleszerettem az illatába♥. Picit a babaolajra emlékeztet, de mégis kicsit különlegesebb. Nos ezzel az volt a probléma, hogy kipattogtam tőle, ugyanis elég zsíros, tehát arcra csak száraz bőrűeknek ajánlom, vagy esetleg nagyon pici mennyiséget vigyünk fel belőle, és 1-2óra elteltével töröljük át az arcunk, hogy eltávolítsuk a felesleges krémet, amely zsírosan tartja bőrünk.
De megtaláltam a módját a használatának, szőrtelenítés után lábra, karra, hónalja (intim területre nem ajánlom!). Szuperül nyugtat,-ami a legfontosabb nekünk- de egyben nagyszerűen hidratál is! Az állaga olyan mintha 1/3 részt testápoló, 2/3 részt babaolaj lenne. Az ára 300-500Ft körül mozog, kiszerelése 100ml.Nekem 1 óra alatt körülbelül elmúlnak a  piros pöttyök, melyeknek az eltűnési ideje a krém használata nélkül beletelt 12-24órába is:) 


  • Színe:




  • Bőrre felvíve (ha nagyon koncentráltok, láthatjátok, hogy enyhén fénylik)




Összetevők:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Dimethicone, Cera Microcristallina, Dicocoyl Pentaerythrityl Distearyl Citrate, Glyceryl Oleate, Glycerin, Sorbitan Sesquioleate, Bisabolol, Charmomilla Recutita Extract, Parfum, Zink Sulfate, Ozokerite, Hydrogenated Castor Oil, Aluminium Stereate, Propylene Glycol, Glyceryl Isostearate, Lanolin, Polyglyceryl-3 Oleate, Maltodextrin, Silica

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése