2011. augusztus 31., szerda

the big Hajolaj teszt

A hajvégápoló olaj használata számomra nagyon fontos, két hajmosás között csak és kizárólag ezt használok. Nagyon durva hajam van, mint a drót, és nem hullámosnak hanem inkább vattacukornak nevezném. Emiatt minden nap vasalom, már 5éve, és ebben hatalmas segítségemre voltak a hajvégápoló olajak.Eddig három különbözőhöz volt szerencsém, őket szeretném most bemutatni, és segítséget nyújtani azoknak akik esetleg választás előtt állnak, vagy nincsenek megelégedve a sajátjukkal, netalántán ez eddig kimaradt hajuk életéből?!




Először is összesítésben beszéljünk az Árakról:

  •  Az Oriflame árát nem tudom pontosan meghatározni, ugyanis akcióban vettük, de betippelem 1000Ft-ra. Plusz-mínusz pár száz Ft között mozoghat, és 30 ml-es kiszerelés.
  • Az Avonnal szintén ez a problémám, ugyanis ott nem ritkán majdnem 1 áráért vehetünk 2-t, volt olyan akció, amikor 1400Ft volt 2db. Ha az akciós és az eredeti ár átlagát számoljuk, itt is 1000Ft-ra jön ki, szintén 30 ml.
  •  A Rossman-os szilikonos hajvégápoló 800Ft volt és 50ml! Érdekes, mert 1000Ft-nak volt kiírva, de mégis 800Ft volt, úgy ahogy a neten is olvastam!:D

Ami mindháromra vonatkozik:
Mindegyik pumpás kiszerelésű, kis műanyag védőkupakkal a tetején. Könnyen lehet szabályozni a kívánt adagot bár az Avonnál leginkább a fél- és egész adagot lehet belőni. Mindegyiket tilos a hajtövekre kenni, ugyanis zsírosítja azt. Ezek hajvégápoló (!) olajak, de igény szerint kenhetünk a haj hosszára is, avagy a hajvégektől feljebb is, igény szerint.
A hajvégápoló olajak csak 2 hajmosás között tudják összeragasztani a töredezett hajvégeket, utána minden kezdődik elölről.Érdemes ezért előbb vágatni, majd utána elkezdeni használatukat, a kímélés és az egészséges hajvégek hosszútávú megőrzése végett.
Egyaránt használhatjuk őket nedves és száraz hajon, sőt kifejezetten ajánlom a nedves hajon is a használatát, a nedves haj egyébként is sokkal sérülékenyebb.
Nedves hajon szárítás előtt, száraz hajon pedig vasalás után (!) használjátok, mert beleég.(Ez más hajcuccokra is igaz)


Oriflame: (neki is van eredetileg kupakja csak már eltűnt)
Ha nem próbáltam volna előtte az Avon hajvégápolót, lehet, hogy meg lettem volna vele elégedve, de így nem.Ugyanis ha az adott nap például hajvasalás után használom, aznap szép marad a hajam, ápolt hatást kelt, másnapra viszont ez elillan, marad a száraz hajvég. Tehát a hatás nem hosszútávú, minden egyes nap kezdődik elölről.Az illata kellemes, és neki van egyedül egy ici pici sárgás színe. Ha nedves hajra használtam nem vette észre szárítás után az ápoló hatását. Nem rossz, de van nála jobb.


Avon:
Őt évek óta használom ,nagyon szerettem, furcsa lesz tőle a búcsú, de nála is van jobb. Mindennapos használata mellett, két hajmosás között , ahogy telnek a napok, egyre szebb a hajvég. Azonban mosás után mintha mi sem történt volna visszatér az elfeledett száraz hajvég.(Hisz lemossuk az olajat:)Nála se vettem észre a hatását, ha vizesen alkalmaztam.De azért jól lehet vele játszani hajnövesztésnél, tudom sokan vagyunk akik sajnálnak vágatni, az olaj használatával pedig szinten tarthatjuk a töredezésünk mértékét addig a pontig, amíg már eléri hajunk azt a hosszt amiből merünk vágatni. Régebben nem volt illata, mióta megújult ő is kellemes -leginkább a sárgadinnyére tudnám hasonlítani-illatot áraszt.Szóval 2 hajmosás között kiválóan védi a hajat, ha ajándékba kapjátok azért ne búsuljatok, teljesen használható.


Rossman Szilikonos:
HOPPÁ, HOPPÁ a csodaszer:D
Nemrég voltam fodrásznál aki azt ajánlotta, hogy szilikonos olajat vegyek. Kérdeztem hol milyen márkát mennyiért, de mondta lényeg a lényeg szilikonos legyen, én meg hittem neki. Többek között azért, mert a legjobb kézkrém amit valaha használtam szilikonos volt. Egy pillanat alatt rendbe hozta a kezem, és olyan selymes volt...azóta se kapni. Szóval így jutott el hozzám a Szilikonos csodaszer, és nagyon jó! Kifejezetten ajánlom a nedves hajvégekbe bemasszírozni, és egy picit a haj hosszára is tegyünk. Az én vattacukor hajkoronámat olyan szépen ki tudtam vasalni mosás után, ami általában lehetetlen küldetés,és emellett tartást is adott a hajamnak! Most például két napja nem kellett használnom, mégse szálkásodik. Az illata tipikus fodrászos:D sőt a hajam is olyan tőle mintha onnan jöttem volna *.* Őt ajánlom!

2 megjegyzés:

  1. Én azt olvastam egy bloggerina írta valahol, akinek szép hajkoronát sikerült növesztenie, hogy a szilikonos cuccok, átmeneti fényt adnak a haj felszínének, de nem engedik szellőzni a fejbőrt, és idővel a hajhagymák károsodnak ergo hajhullás, töredezés. Lényeg, hogy a szilikonos cuccok , felszínesek, és többet rontanak, mint használnak.:] Bár, ő a samponra írta, nemtudom az olajra, mennyire jellemző! Ám tökjó a bejegyzés.:)

    VálaszTörlés
  2. Jézus. Azóta változott kicsit a véleményem róla ! Át is kellesz írnom a bejegyzést:)

    VálaszTörlés