2011. augusztus 30., kedd

Közlemény

Aki figyelemmel követi a blogot, észrevehette, hogy a sminkeknél -azt hiszem egy kivételével- leszedtem a teljes arcos képeket. Ugyanis buta módon hagytam magam befolyásolni és másra hallgattam...Nem kellett volna.:) Kezdtem egyre jobban utálni a blogot, amiért "kiadom" magam, főleg, hogy annyira az elején járok, és az jut eszembe, hogy nevetség tárgyává válok. A másik és egyben a legfontosabb dolog, hogy nem sminkelem az arcom. Szemsminket készítek az esetek 99%-ban, illetve szájfény, ajakápoló, enyhe rúzs. Ennek az a magyarázata, hogy meg vagyok elégedve a bőrömmel, törekszek arra, hogy önmagában legyen szép, és soha nem használtam alapozót, kivéve amit a Max Factortól nyertem párszor kipróbáltam. Egyszerűen zavar, hogy egy olyan dolog van az arcomon ami nyomot hagy a ruhám, és nem lehetek önfeledt, hisz érhet sok baleset :D A saját bőrömet szeretem látni. Nagyon ritka alkalmaknál használok púdert! Van olyan amely gyönyörű bőrt eredményez és a nevető ráncba nem ül bele, ellentétben az alapozóval:S Alapvetően nincsenek ráncaim, de mosoly és nevetés után alapozóval mégis:D A púdert lefújja a szél, nem hagy nyomot, nincs vele para buliba is lehet vele menni nyugodtan, sőőt! Hisz mattítja a bőrt,felszívja az izzadságot:)
Viszont! Fényképen nem mutat olyan gyönyörűen az ember lánya arcmaszk nélkül, nem kap olyan hangsúlyt a kidolgozott szemsmink sem, ezért muszáj megcsinálnom ,utána pedig alig várom, hogy lemossam...Ez nem tesz jót a bőrömnek, hisz folyamatosan eltömítem a pórusaim :S Életemben nem használtam alapozót, nem most fogom elkezdeni. Személyesen nem láttam még olyan embert, akinek a gyönyörű bőrén ne látszott volna, hogy jó oké szép, de alapozóval érte el. Nah lényeg a lényeg, arctalanul fogok főként továbbmenni, mert már tudom, így is lehetséges.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése